Hva er søkemotormarkedsføring (SEM)? Enkelt forklart
SEM er en markedsføringsmetode som benytter betalte annonser for å nå ut til en eller flere bestemte målgrupper.
Les mer
Derfor bør bedriften din være synlig i sosiale medier
I denne artikkelen skal vi gjøre et dypdykk i hvorfor bedriften din bør være synlig i sosiale medier, og hvordan...
Les mer
On-page SEO og off-page SEO: Hva er forskjellen?
I kombinasjon, så komplimenterer on-page og off-page SEO hverandre, med formål om å styrke en nettside sin synlighet.
Les mer
Responsivt design: Optimalisering av brukeropplevelser
Enkelt forklart så handler responsivt design om å sikre at nettsider tilpasses forskjellige skjermstørrelser og enheter.
Les mer
Hva er teknisk SEO? Enkelt forklart
Ved å optimalisere nettsiden din for søkemotorene, kan du sørge for at nettsiden din blir oppdaget av potensielle kunder.
Les mer
Google Search Console (GSC): Slik fungerer det
Ved å bruke Google Search Console kan du se hvilke sider som er indeksert av Google, hvilke søkeord som fører...
Les mer
Merkevarebevissthet: Hva betyr det og hvorfor er det viktig?
Merkevarebevissthet er et begrep som brukes for å beskrive graden av bevissthet og gjenkjennelse som en merkevare har blant forbrukere.
Les mer
Hva er innholdsmarkedsføring? En komplett guide
Kort fortalt handler innholdsmarkedsføring om å skape relevant og verdifullt innhold for å tiltrekke og engasjere en tydelig målgruppe.
Les mer
Innholdsproduksjon til sosiale medier: Derfor er kvalitet viktig
I sosiale medier er rett innhold avgjørende for hvor godt en lykkes med å nå sitt publikum for å dermed...
Les mer